Rozpoznanie cenowe na wycenę zestawu hydraulicznego JCB (agregat hydrauliczny JCB BEAVER + młot hydrauliczny JCB HM25LV + pompa szlamowa) dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach .


 

Ożarowice 28.11.2019

 

DT.271-3.1/19

 

ROZPOZNANIE CENOWE

przedmiotu zamówienia

 

I. ZAMAWIAJĄCY                                   

Zakład Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach

ul. Staszica 1, 42-625 Ożarowice

Tel: 32/284-00-77

e-mail : sekretariat@zgko.com.pl

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Zapraszam do złożenia oferty na :

Wycenę zestawu hydraulicznego JCB (agregat hydrauliczny JCB BEAVER + młot hydrauliczny JCB HM25LV + pompa szlamowa) dla Zakładu Gospodarki Komunalnej  w Ożarowicach (42-625)  przy ul. Staszica 1.

 

Przedmiotem zamówienia jest wycena zestawu hydraulicznego JCB (agregat hydrauliczny JCB BEAVER + młot hydrauliczny JCB HM25LV + pompa szlamowa) dla Zakładu Gospodarki Komunalnej  w Ożarowicach (42-625 ) przy ul. Staszica 1.

Zamówienie udzielane na podstawie obowiązującego u Zamawiającego Zarządzenia           nr 13/2015 Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach z dnia 23.07.2015 roku w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażoną w złotych wartość progową 15 000 euro.

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia według załączonej tabeli, która stanowi integralną część niniejszego zapytania ofertowego:

· Załącznik nr 1: tabela zawiera specyfikację zamówienia w tym parametry agregatu, młota i pompy.

II . TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia : do 20.12.2019r.

III. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.

Oferta powinna być:

  • opatrzona pieczątką firmową,
  • posiadać datę sporządzenia,
  • zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, adres e-mail, numer     NIP,
  • podpisana czytelnie przez wykonawcę,
  • należy podać numer konta celem weryfikacji oferenta w „białej liście podatników”
  1. Złożenie oferty jest jednoznaczne z tym, że Oferent jest związany ofertą do końca terminu jej ważności.
  2. Oferty muszą być ważne przez okres 30 dni od dnia przesłania ich Zamawiającemu.
  3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów za przygotowanie i przesłanie oferty.
  4. Oferent składając ofertę w odpowiedzi na zapytanie ofertowe jednocześnie poświadcza, że rozumie treść zapytania ofertowego i nie wnosi zastrzeżeń.
  5. Kontakt: w razie pytań od poniedziałku do piątku do godziny 14.30:  32/284-00-77 lub 692412056 .

 

IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Oferta powinna być przekazana: pocztą elektroniczną na adres sekretariat@zgko.com.pl,  (podpisany skan oferty)/ faksem na nr: 32/284 00 77 / pocztą / kurierem / lub dostarczona osobiście na adres siedziby Zamawiającego do dnia 06.12.2019 r. do godziny 10:00.
  2. Rozstrzygnięcie postępowania ofertowego planowana jest na dzień 06.12.2019r.,  godz. 11.30

 3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

V. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

   O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów publikując wynik
na stronie internetowej pod adresem https://bip.zgk.ozarowice.finn.pl .      

VI. Kryterium wyboru oferty: Najniższa cena.

VII. ZAŁĄCZNIKI

  1. Formularz ofertowy wraz ze specyfikacją zamówienia DT.271-3.1/19

VIII. INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie, bez podawania przyczyn(również po złożeniu i rozpatrzeniu ofert.)

IX. INFORMACJE KOŃCOWE 

Zgodnie z art. 13, pkt 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (w skrócie RODO) informuję, że:

  1. Administratorem Danych Osobowych jest Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej
    w Ożarowicach z siedzibą przy ul. Staszica  1, 42-625 Ożarowice;
  2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych:

Zakład Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach

ul. Staszica 1, 42-625 Ożarowice,

iod@ug.ozarowice.pl;

  1. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu w celu przeprowadzenia postępowania  o udzielenie zamówienia publicznego pn.

Wycena zestawu hydraulicznego JCB dla Zakładu Gospodarki komunalnej w Ożarowicach przy ul. Staszica 1.
Nr DT. 271-3.1/19 .2019 z dnia 28.11.2019r.,  którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 30.000 euro, na podstawie art. 6 ust.1 lit c, Rozporządzenia (w przypadku zawarcia umowy) zgodnie regulaminem udzielania zamówień publicznych wprowadzonym zarządzeniem nr 13/2015 Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach z dnia 23.07.2015 roku.

  1. Podane przez Panią/Pana dane nie będą udostępniane innym odbiorcom niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa;
  2. Podane przez Panią/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  4. Przysługuje Pani/Panu prawo:
  • dostępu do treści swoich danych osobowych,
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
  • ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
  • przenoszenia swoich danych osobowych;
  1. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres:
    ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22/860 70 86), gdy przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  2. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości złożenia oferty/wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
  3. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.

 

 

 

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
155KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
12KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
16KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Krystyna Sidor , w dniu:  29‑11‑2019 10:40:11
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Krystyna Sidor
email: k.sidor@zgko.com.pl tel.:admin fax: 284 00 77 wew. 204
, w dniu:  29‑11‑2019 10:40:11
Data ostatniej aktualizacji:
29‑11‑2019 11:03:31
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie