Zapytanie ofertowe na wykonanie 5-cio letnich przeglądów instalacji elektrycznych i piorunochronnej oraz 5-cio letnich pomiarów rezystancji izolacji w budynkach użyteczności publicznej w których może przebywać więcej niż 50 osób w Biurowcu Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Pyrzowicach (42-625 ) przy ul. Centralnej 5.


Ożarowice 19.02.2019r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE BIUROWIEC

o wartości od 1 000 euro do 15 000 euro

 

I. ZAMAWIAJĄCY                                       

Zakład Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach

ul. Staszica 1, 42-625 Ożarowice

Tel: 32/284-00-77

e-mail : biurowiecmsp@zgko.com.pl

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.     Zapraszam do złożenia oferty na :

2)    Na wykonanie 5-cio letnich przeglądów instalacji elektrycznych i piorunochronnej oraz 5-cio letnich pomiarów rezystancji izolacji w budynkach użyteczności publicznej w których może przebywać więcej niż 50 osób w Biurowcu Małej i Średniej Przedsiębiorczości  w Pyrzowicach (42-625 ) przy ul. Centralnej 5.

 

Przedmiotem zamówienia jest:

1)    obowiązkowe okresowe kontrole instalacji elektrycznej i piorunochronnej dokonywane raz na 5 lat, które powinny zwierać:

a) oględziny instalacji elektrycznej, urządzeń elektrycznych oraz osprzętu narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektu na zewnątrz budynku oraz we wszystkich pomieszczeniach wewnątrz budynku: sprawdzenie  instalacji elektrycznej w zakresie prawidłowości połączeń, izolacji i ułożenia przewodów, sprawdzenie  instalacji elektrycznych w zakresie stanu prawidłowości osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, sprawdzenie kompletności tablic i oznaczeń,

b) oględziny instalacji odgromowej: sprawdzenie instalacji odgromowej w zakresie stanu prawidłowości połączeń, mocowań i ułożenia przewodów,

c) pięcioletnie pomiary elektryczne w zakresie:

 -sprawdzenia  skuteczności ochrony przeciwporażeniowej tj. pomiary skuteczności zerowania lub inaczej

- pomiary impedancji pętli zwarcia,

- sprawdzenie skuteczności wyłącznika głównego prądu

 - rezystancji uziomów instalacji odgromowej (pomiary  rezystancji uziemienia),

 - wykonanie pomiarów skuteczności ochrony złącz, tablic.

2) obowiązkowe roczne pomiary rezystancji izolacji w budynkach użyteczności publicznej w których może przebywać więcej niż 50 osób.

3. Ustalenie ceny usługi:

UWAGA:

W przypadku ustalenia przez Oferenta ceny za usługę w oparciu dane liczbowe dotyczące instalacji elektrycznej i osprzętu, jako wymóg konieczny jest dokonanie wizji lokalnej obiektów i oszacowania liczby:

- liczby gniazd elektrycznych, komputerowych,

- liczby obwodów

- liczby wyłączników różnicowo-prądowych,

- liczby złączy instalacji odgromowej,

- liczby i typu rozdzielni elektrycznej.

4. Zamówienie udzielane na podstawie obowiązującego u Zamawiającego Zarządzenia nr 13/2015 Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach z dnia 23.07.2015 roku w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażoną w złotych wartość progową 30 000 euro.

5. Sposób realizacji usługi:

1.     Przeglądy instalacji elektrycznej i piorunochronnej (5-cio letnie) oraz (5-cio letnie) pomiary rezystancji izolacji  powinny być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego, Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną.

2.     Wykonawca- Oferent  użyje do wykonania usługi własnego sprzętu i urządzeń  oraz materiałów.

3.     Wykonawca poinformuje osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego o wszelkich zauważonych podczas przeglądów nieprawidłowościach, które mogłyby spowodować awarię,  a w przypadku zauważenia dysfunkcji – wstępne oszacowanie kosztów naprawy. 

4.     Z przeprowadzonych przeglądów w poszczególnych budynkach należy sporządzić  protokoły w wersji papierowej.

5.     Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

 

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 14 dni od podpisania zlecenia - ze względu na specyfikację dzialalności obiektu przegląd możliwy tylko w niedzielę.

 

IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1.     Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.

Oferta powinna być:

  • opatrzona pieczątką firmową,
  •  posiadać datę sporządzenia,
  •  zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, adres e-mail, numer NIP,
  •  podpisana czytelnie przez wykonawcę.

2.     Złożenie oferty jest jednoznaczne z tym, że Oferent jest związany ofertą do końca terminu jej ważności.

3.     Oferty muszą być ważne przez okres 30 dni od dnia przesłania ich Zamawiającemu.

4.     Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów za przygotowanie i przesłanie oferty.

5.     Wykonawca składając ofertę w odpowiedzi na zapytanie ofertowe jednocześnie poświadcza, że rozumie treść zapytania ofertowego i nie wnosi zastrzeżeń.

6.     Osoba kontaktowa w razie pytań do godziny: 14.00  : Monika Duda 731 959 594

 

V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferta powinna być przekazana: pocztą elektroniczną na adres: biurowiecmsp@zgko.com.pl

 (podpisany skan oferty)/ faksem na nr: 32/284 00 77 / pocztą / kurierem / dostarczona osobiście na adres siedziby Zamawiającego do dnia 26.03.2019 r. do godziny 10:00.

1.     Rozstrzygnięcie postępowania ofertowego planowana jest na dzień 27.03.2019 r. a wyniki
i wybór najkorzystniejszej oferty zostaną ogłoszone po godzinie 12:00 w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zakładu, na stronie internetowej pod adresem https://bip.zgk.ozarowice.finn.pl . Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów publikując wynik
na stronie internetowej pod adresem https://bip.zgk.ozarowice.finn.pl, poprzez wysłanie
e-mailem / faksem / pocztą.

VII. Kryterium wyboru oferty: Najniższa cena.

VIII. ZAŁĄCZNIKI

1.     Wzór formularza ofertowego.

  DYREKTOR ZGK W OŻAROWICACH 
/-/ mgr Jarosław PUSTKOWSKi

/

Plik pdf Zapytanie ofertowe
19‑03‑2019 12:52:26
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
860KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Formularz ofertowy
19‑03‑2019 10:33:58
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
40KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Krystyna Sidor , w dniu:  15‑03‑2019 12:06:36
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Krystyna Sidor
email: k.sidor@zgko.com.pl tel.:admin fax: 284 00 77 wew. 204
, w dniu:  15‑03‑2019 12:06:36
Data ostatniej aktualizacji:
19‑03‑2019 12:55:41
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie