Rozpoznanie cenowe na „Świadczenie usługi w zakresie przeglądu, konserwacji i opieki serwisowej nad systemem sygnalizacji pożarów ESSER 1Q8 Control M wraz z oddymianiem zainstalowanym w budynku Biurowca Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Pyrzowicach ul. Centralna 5.”
Ożarowice, dn. 28.11.2019 r.
MŚP 271-6/19
ZAPYTANIE OFERTOWE
Rozpoznanie cenowe
dla zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro
ZAMAWIAJĄCY
Gmina Ożarowice Zakład Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach
ul. Staszica 1, 42-625 Ożarowice
Tel: 32/284-00-77
NIP: 645 250 29 73
e-mail : biurowiecmsp@zgko.com.pl
Zamawiający zwraca się z uprzejmą prośbą o przedstawienie oferty cenowej na:
Świadczenie usługi w zakresie przeglądu, konserwacji i opieki serwisowej nad systemem sygnalizacji pożarów ESSER 1Q8 Control M wraz z oddymianiem zainstalowanym w budynku Biurowca Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Pyrzowicach ul. Centralna 5.
Zamówienie udzielane na podstawie obowiązującego u Zamawiającego Zarządzenia nr 13/2015 Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach z dnia 23.07.2015 roku w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażoną w złotych wartość progową 30 000 euro.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wykonawca zapewni świadczenie usług w zakresie przeglądu, konserwacji polegający na wykonaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji cztery razy w okresie obowiązywania umowy- w miesiącach luty, maj, sierpień, listopad 2020 r. Przeglądy mają być wykonywane w niedziele.
Wykonawca będzie sprawował przez cały okres obowiązywania umowy nadzór techniczny oznaczający gotowość do usuwania awarii wykonania dodatkowych czynności serwisowych nie objętych niniejszą umową (napraw i modernizacji).
Przewidywalny okres na jaki zostanie zawarta umowa to od 01.01.2020 roku do 31.12.2020 roku.
Pracownicy przeprowadzający konserwację powinni posiadać odpowiednie kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji.
Wykonawca winien posiadać aktualne ubezpieczenie OC.
Obsługa kwartalna
Wykonawca powinien:
- Sprawdzić wszystkie zapisy w książce pracy i czy podjęto niezbędne działania do usunięcia do usunięcia usterek i doprowadzono do prawidłowej pracy instalację.
- Wykonać przegląd i konserwacja systemu p.poż. wraz z oddymianiem oraz systemów DSO w zakresie zgodnym z obowiązującymi normami i przepisami.
- Sprawdzić poprawność działania wszystkich czujek, przycisków pożarowych i oddymiających poprzez wywołanie w sposób sztuczny symulacji zadziałania urządzeń.
- Wykonać przegląd konserwacyjny dwóch przeciw pożarowych wyłączników prądu.
- Sprawdzić wzrokowo, czy wszystkie połączenia kablowe i aparatura są sprawne, nie uszkodzone i odpowiednio zabezpieczone,
- Dokonać oględzin czy wszystkie ręczne ostrzegacze pożarowe są dostępne i nie zastawione,
- Dokonać rozeznania czy w budynku nastąpiły zmiany budowlane lub jego przeznaczeniu, które mogły wpłynąć na rozmieszczenie czujek i ręcznych ostrzegaczy pożarowych oraz sygnalizatorów akustycznych i jeżeli tak dokonać oględzin według obowiązujących norm,
- Sprawdzić i przeprowadzić próbę akumulatorów centralek sterujących i elementów wykonawczych,
- Sprawdzić działanie klap oddymiających, drzwi przeciwpożarowych,
- Diagnozować wszelkiego rodzaju naprawy instalacji i urządzeń technicznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w uzgodnieniu z Zamawiającym,
- Przeszkolić pracowników Biurowca MŚP z działania systemu p.poż. wraz z oddymianiem oraz systemów DSO.
- Doliczyć dojazd do obiektu.
Każda zauważona nieprawidłowość powinna być odnotowana w książce pracy i możliwie szybko usunięta.
Obsługa serwisowa:
Wykonawca w ramach zamówienia zapewni( w ramach ceny ofertowej):
- Stały serwis systemów p.poż, oddymiania oraz DSO w stosunku do których prowadzi przeglądy i konserwację. W przypadku wystąpienia awarii/ usterki należy je usunąć w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia.
- W przypadku stwierdzenia awarii i konieczności przeprowadzenia innych prac niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemów zakres zostanie przedstawiony do akceptacji przez Zamawiającego, ( w razie wymiany sprzętu obciążony za nowy sprzęt zostanie Zamawiający)
- Każdorazowo dojazd i pracę serwisu.
Wykaz elementów systemu sygnalizacji pożaru:
Centrala sygnalizacji pożarów ESSER 1Q Control M
Moduł pętli analogowej – 1 szt.
Zespół obsługi -1 szt.
Czujki optyczne dymu- 87 sztuk
Gniazdo czujki -89 szt.
Zewnętrzny wskaźnik zadziałania czujki (9200)-43 szt.
Czujka termoróżniczkowa -2 szt.
Płytka elektroniki przycisku z izolatorem zwarcia -16 szt.
Sygnalizator akustyczny wielotomowy – 4 szt.
Przeciwpożarowe wyłączniki prądu – 2 szt.
Klapy Dymne - 2 sztuki
Ręczny ostrzegacz pożarowy:
Elektrotrzymacz drzwi p.poż. 8 sztuk.
Wymagania:
Z przeprowadzonych czynności sprawdzeń Wykonawca powinien sporządzić:
Protokół dotyczący konserwacji i przeglądów potwierdzony przez osobę o odpowiednich kwalifikacjach. Zleceniobiorca zobowiązany jest do zamieszczenia w protokole informacji dotyczących wszystkich przeprowadzonych czynności.
Protokół stanowi podstawę do wystawienia faktury i dokonania płatności za wykonaną usługę.
W przypadku niewykonania przeglądu okresowego w określonych terminach, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 1 % wynagrodzenia należnego za wykonanie danego przeglądu okresowego za każdy dzień opóźnienia.
WIZJA LOKALNA
W celu ustalenia wszystkich kosztów niezbędnych do realizacji zamówienia zalecana jest przeprowadzenie wizji lokalnej w Biurowcu MŚP.
DODATKOWE INFORMACJE
- Termin realizacji zamówienia: do 31 grudnia 2020 r.
- Warunki płatności:
Zamawiający zapłaci każdorazowo Wykonawcy tej usługi, po potwierdzeniu przez Zamawiającego protokołem odbioru, w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury VAT na rachunek bankowy wpisany w umowie znajdujący się na Białej Liście Podatników VAT.
Termin płatności 14 dni od daty otrzymania faktury VAT.
Gwarancja i rękojmia: Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu grawitacji i rękojmi na okres, co najmniej 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Wykonawca składa ofertę na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do zapytania do dnia 16.12.2019 do godz. 12.00 na adres poczty elektronicznej: Biurowca Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Pyrzowicach ul. Centralna biurowiecmsp@zgko.com.pl lub osobiście w kopercie z dopiskiem Monika Duda, Biurowiec MŚP, ul. Centralna 5, Pyrzowice
W ofercie prosimy o podanie numeru konta, na które będzie wykonana płatność za zamówienie celem weryfikacji OFERENTA na białej liście podatników VAT.
- Oferty muszą być ważne przez okres 30 dni od dnia przesłania ich Zamawiającemu.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów za przygotowanie i przesłanie oferty.
- Wykonawca składając ofertę w odpowiedzi na zapytanie ofertowe jednocześnie poświadcza, że rozumie treść zapytania ofertowego i nie wnosi zastrzeżeń.
- Miejsce i sposób uzyskania informacji o zapytaniu ofertowym
Biurowiec MŚP ul. Centralna 5, Pyrzowice email: biurowiecmsp@zgko.com.pl / Osoba kontaktowa w razie pytań od poniedziałku do piątku do godziny 12.00 : Monika Duda 731 959 594.
KRYTERIUM WYBORU OFERTY
Najniższa cena/ numer konta firmy znajdującej się w wykazie białej listy podatników VAT.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów publikując wynik
na stronie internetowej pod adresem https://bip.zgk.ozarowice.finn.pl,
Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania rozeznania cenowego bez podania przyczyny.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13, pkt 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (w skrócie RODO) informuję, że:
- Administratorem Danych Osobowych jest Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach z siedzibą przy ul. Staszica 1, 42-625 Ożarowice;
- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach
ul. Staszica 1, 42-625 Ożarowice,
iod@ug.ozarowice.pl;
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „ Świadczenie usługi w zakresie przeglądu, konserwacji i opieki serwisowej nad systemem sygnalizacji pożarów ESSER 1Q8 Control M wraz z oddymianiem zainstalowanym budynku Biurowca Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Pyrzowicach ul. Centralna 5” zgodnie z zapytaniem ofertowym nr MSP.271-6/19 z dnia 28.11.2019r. ”, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 30.000 euro, na podstawie art. 6 ust.1 lit c, Rozporządzenia (w przypadku zawarcia umowy) zgodnie regulaminem udzielania zamówień publicznych wprowadzonym zarządzeniem nr 13/2015 Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach z dnia 23.07.2015 roku.
- Podane przez Panią/Pana dane nie będą udostępniane innym odbiorcom niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa;
- Podane przez Panią/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- Przysługuje Pani/Panu prawo:
- dostępu do treści swoich danych osobowych,
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
- ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
- przenoszenia swoich danych osobowych;
- Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22/860 70 86), gdy przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości złożenia oferty/wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.
email: k.sidor@zgko.com.pl tel.:admin fax: 284 00 77 wew. 204 , w dniu: 29‑11‑2019 11:18:13
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|