Zapytanie ofertowe dotyczące kompleksowej dostawy gazu ziemnego na potrzeby grzewcze Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach


Ożarowice, dn. 05.02.2020 r.

 

MŚP 271-3/20

ZAPYTANIE OFERTOWE

Rozpoznanie cenowe

  dla zamówienia o wartości szacunkowej poniżej  30 000 euro

 

dotyczące kompleksowej dostawy gazu ziemnego na potrzeby grzewcze

Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach

 

Postępowanie prowadzone  z wyłączeniem obowiązku stosowania przepisów ustawy z  dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo  Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2019r.poz 1843) na podstawie art.4pkt  8 tej ustawy oraz zgodnie z regulaminem udzielania zamówień obowiązującego u Zamawiającego - Zarządzenie nr 13/2015 Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach z dnia 23.07.2015 roku w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażoną w złotych wartość progową 30 000 euro.

 

 

I ZAMAWIAJĄCY

Gmina Ożarowice Zakład Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach

ul. Staszica 1, 42-625 Ożarowice

Tel: 32/284-00-77

NIP: 645 250 29 73

e-mail : biurowiecmsp@zgko.com.pl

 

 

II OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umów kompleksowych na dystrybucję i sprzedaż paliwa gazowego.

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
  1. Miejsce dostarczania i odbioru paliwa gazowego:
    Zakład Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach, ul. Staszica 1, 42-625 Ożarowice
  2. Paliwo zostanie wykorzystane do ogrzania budynku użytkowego (CO) i przygotowania ciepłej wody użytkowej  (CWU) przez Zamawiającego,
  3. Typ odbiornika gazu: Jeden kocioł :  Kocioł gazowy , moc do 50 kW
  4. Prognozowany pobór gazu w okresie trwania umowy wynosi: 118 090 kWh ( 1 rok- 59 045 kWh ), 10570 m3 ( 1 rok- 5285 m3). Na potrzeby przygotowania oferty szacunkowe zapotrzebowanie określa się na 120 000 kWh.
  5. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo gazowe w 2021-2022 roku zostało określone na podstawie rzeczywistego zużycia gazu w okresie styczeń 2019 roku – grudzień 2019 roku. Należy założyć możliwość zmniejszenia lub zwiększenia zużycia gazu w okresie trwania umowy. Miesięczne zapotrzebowanie kształtowało się następująco:

 

Miesiąc

Ilość m3

Ilość kWh

styczeń 2019

703

 

7816

luty 2019

393

 

4367

marzec 2019

2026

 

22527

kwiecień 2019

559

 

6233

maj 2019-czerwiec 2019

 

116

1310

lipiec 2019 -sierpień 2019

1

 

11

wrzesień 2019 

142

 

1588

październik  2019

255

 

2858

listopad 2019

895

 

10128

grudzień 2019

195

 

2207

 

Szacunkowe zapotrzebowanie służy wyłącznie do porównania ofert i w żadnym przypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego przewidywalnej ilości paliwa gazowego w czasie trwania umowy.

 

f). Grupa taryfowa wg. obecnego dostawcy: sprzedaż paliwa B.6, dystrybucja  W-3.6 , moc zamówiona do 110 kWh

g) Zamawiający jest zwolniony z podatku akcyzowego.

 

2. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:

  1. Dostawa paliwa gazowego odbywać się będzie na warunkach określonych  w ustawie Prawo energetyczne i Kodeks cywilny oraz przepisach wykonawczych wydanych na ich podstawie.
  2. Dostarczane paliwo gazowe musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne, aktami wykonawczymi oraz Polskimi Normami.
  3. Stawka zaoferowana przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia.
  4. Rozliczenia za dostarczone paliwo gazowe i dystrybucję odbywać się będą na podstawie odczytów wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego (2 miesięczne). Podstawą zapłaty będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę. Zapłata należności nastąpi  w terminie 31 dni od daty otrzymania (daty wpływu) przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT na podany numer konta bankowego podany w ofercie i znajdujący się na „białej liście podatników VAT”, przy czym za datę zapłaty uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 

3. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają: uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego, podpisaną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usługi dystrybucji gazu ziemnego lub promesę takiej umowy na obszarze, na którym znajduje się punkt poboru Zamawiającego, tj. adres siedziby Zamawiającego, potencjał techniczny, osoby, wiedzę i doświadczenie potrzebne do realizacji zamówienia. Oświadczenie  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz  z ofertą.

 

4.Inne informacje:

Zamawiający udostępni Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie wszelkie niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy gazu ziemnego oraz upoważni go do wypowiedzenia dotychczasowej umowy kompleksowej sprzedaży gazu. Dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy zostaną przekazane Wykonawcy po wybraniu najkorzystniejszej oferty.

5.Zamawiający nie wyraża zgody na otrzymywanie faktur wstępnych oraz rozliczenia przez fakturę wystawioną na koniec roku.

6.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

7.Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

8.Zamawiający podpisze umowę według wzoru przygotowanej umowy przez Wykonawcę  z uwzględnieniem istotnych postanowień, po jej wcześniejszej akceptacji.

9. Umowę i dokumenty finansowe należy wystawiać z użyciem danych „Gmina Ożarowice - Zakład Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach ul. Staszica 1, 42-625 Ożarowice,  NIP:645-250-29-73.

 

III MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Wykonawca składa ofertę na formularzu ofertowym – załącznik nr 1,2 do zapytania wraz   z wzorem umowy do dnia 24.02.2020 do godz. 12.00 na adres poczty elektronicznej: biurowiecmsp@zgko.com.pl lub osobiście w kopercie w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach UL. Staszica 1 42-625 Ożarowice.                                                                    W ofercie prosimy o podanie  numeru konta, na które będzie wykonana płatność za zamówienie celem weryfikacji OFERENTA  na białej liście podatników VAT.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Oferty muszą być ważne przez okres 21 dni od dnia przesłania ich Zamawiającemu.
  4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów za przygotowanie i przesłanie oferty.
  5. Wykonawca składając ofertę w odpowiedzi na zapytanie ofertowe jednocześnie poświadcza, że rozumie treść zapytania ofertowego i nie wnosi zastrzeżeń.
  6. Miejsce i sposób uzyskania informacji o zapytaniu ofertowym

Biurowiec MŚP ul. Centralna 5, Pyrzowice  email: biurowiecmsp@zgko.com.pl  / Osoba kontaktowa w razie pytań od poniedziałku do piątku do godziny 12.00: Monika Duda 731 959 594.

 

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.

Termin wykonania przedmiotu zamówienia określony zostaje na daty: od 01 stycznia 2021 roku do   31 grudnia 2022 roku.( 2 lata )

V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.

Oferta:

  • musi zawierać cenę uwzględniającą wszystkie koszty,
  • musi zawierać wypełniony formularz ofertowy, w którym należy podać ceny jednostkowe netto z dokładnością do 5 miejsc po przecinku,
  • powinna być opatrzona pieczątką firmową,
  • powinna posiadać datę sporządzenia,
  • powinna zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, numer NIP, numer konta bankowego
  • powinna być podpisana czytelnie przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną.

VI KRYTERIUM WYBORU OFERTY

Najniższa cena/ numer rachunku bankowego firmy znajdującej się w wykazie białej listy podatników VAT.

VII INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.

  1. W przypadku złożenia mniej niż dwóch ofert, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z Wykonawcą, który złożył jedną ważną ofertę, lub ponowienia zapytania ofertowego.    
  2. O wyniku oceny ofert Oferenci zostaną powiadomieni drogą mailową. Wynik zostanie zamieszczony na stronie internetowej BIP Zamawiającego pod adresem https://bip.zgk.ozarowice.finn.pl
  3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  4. Zapytanie ofertowe zostało wysłane do Wykonawców zajmujących się dystrybucją
    i handlem paliwami gazowymi oraz zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem https://bip.zgk.ozarowice.finn.pl,         

         

Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania rozeznania cenowego bez podania przyczyny.

 

VIII. ZAŁĄCZNIKI


Załącznik nr 1 – oferta

Załącznik nr 2 – formularz ofertowy


Dyrektor ZGK w OŻAROWICACH
/-/ mgr Jarosław PUSTKOWSKI

 

 

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13, pkt 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.   w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (w skrócie RODO) informuję, że:

 

  1. Administratorem Danych Osobowych jest Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej  w Ożarowicach z siedzibą przy
    ul. Staszica  1, 42-625 Ożarowice;
  2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych:

Zakład Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach

ul. Staszica 1, 42-625 Ożarowice,

iod@ug.ozarowice.pl;

  1. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.” zgodnie z zapytaniem ofertowym nr MSP.271-3/20 z dnia 05.02.2020. ”, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 30.000 euro, na podstawie art. 6 ust.1 lit c, Rozporządzenia (w przypadku zawarcia umowy) zgodnie regulaminem udzielania zamówień publicznych wprowadzonym zarządzeniem nr 13/2015 Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach z dnia 23.07.2015 roku.
  2. Podane przez Panią/Pana dane nie będą udostępniane innym odbiorcom niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa;
  3. Podane przez Panią/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  5. Przysługuje Pani/Panu prawo:
  • dostępu do treści swoich danych osobowych,
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
  • ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
  • przenoszenia swoich danych osobowych;
  1. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22/860 70 86), gdy przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  2. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości złożenia oferty/wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
  3. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
239KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
20KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Krystyna Sidor
email: k.sidor@zgko.com.pl tel.:admin fax: 284 00 77 wew. 204
, w dniu:  10‑02‑2020 10:58:18
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Krystyna Sidor
email: k.sidor@zgko.com.pl tel.:admin fax: 284 00 77 wew. 204
, w dniu:  10‑02‑2020 10:58:18
Data ostatniej aktualizacji:
17‑02‑2020 11:47:24
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie