ZAPYTANIE OFERTOWE NA REMONT DACHU BUDYNKU MŚP W PYRZOWICACH


Ożarowice, dn. 09.04.2018 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 o wartości od 1 000 euro do 15 000 euro

 

 

 

I. ZAMAWIAJĄCY                                   

Zakład Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach

ul. Staszica 1, 42-625 Ożarowice

Tel: 32/284-00-77

 e-mail : zgkomun@gmail.com.

 

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Zapraszam do złożenia oferty na :

    „Remont dachu budynku Biurowca Małej i Średniej Przedsiębiorczości
    przy ul. Centralnej 5 w Pyrzowicach– pokrycie dachu papą termozgrzewalną”.

     

  1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego na budynku Biurowca Małej i Średniej Przedsiębiorczości, zlokalizowanego przy ul. Centralnej 5 w Pyrzowicach – powierzchnia dachu do pokrycia to 500 m2. Planowane prace będą polegać na wykonaniu remontu dachu – pokrycie dachu papą termozgrzewalną oraz wykonaniu obróbek kominów. Zamówienie udzielane na podstawie obowiązującego u Zamawiającego Zarządzenia nr 13/2015 Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach
    z dnia 23.07.2015 roku w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych
    o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażoną w złotych wartość progową 30 000 euro. 

 

  1. Informacje dodatkowe :

     

  • Powierzchnia dachu płaskiego – ok. 500 m2 .
  • Część dachu zabudowana przez panele solarne oraz klimatyzatory zewnętrzne.
  • Materiał zapewnia wykonawca – papa termozgrzewalna o minimalnej grubości 5,00 mm .
  • Dopuszcza się również zakup materiału przez Zamawiającego.
  • Wykonawca przed przedstawieniem oferty przeprowadzi wizję lokalną.
  • Wszystkie prace należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami, przepisami BHP, przez wyspecjalizowanych pracowników.
  • Wszystkie użyte materiały muszą posiadać właściwe certyfikaty i aprobaty.
  • Okres gwarancji – co najmniej 36 miesięcy od bezusterkowego odbioru
  • końcowego.
  • Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest
    od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia w miejscu wykonania usługi.

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

     Termin wykonania przedmiotu zamówienia : do 11.05.2018 r.

 

IV. WARUNKI PŁATNOŚCI

  1. Cena oferowana winna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia,
     tj. materiał, robociznę i sprzęt. Za cenę oferty uważać się będzie cenę brutto (łącznie z należnym podatkiem VAT).
  2. Zlecenie zostanie opłacone po bezusterkowym odbiorze wykonanej usługi,
    oraz wystawieniu faktury VAT przez wykonawcę, przelewem na konto wykonawcy w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury.

 

V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.

Oferta powinna być:

  • opatrzona pieczątką firmową,
  • posiadać datę sporządzenia,
  • zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, adres e-mail, numer  NIP,
  • podpisana czytelnie przez wykonawcę.
  1. Złożenie oferty jest jednoznaczne z tym, że Oferent jest związany ofertą do końca terminu jej ważności.
  2. Oferty muszą być ważne przez okres 30 dni od dnia przesłania ich Zamawiającemu.
  3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów za przygotowanie i przesłanie oferty.
  4. Wykonawca składając ofertę w odpowiedzi na zapytanie ofertowe jednocześnie poświadcza, że rozumie treść zapytania ofertowego i nie wnosi zastrzeżeń.

     

VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Oferta powinna być przekazana: pocztą elektroniczną na adres: zgkomun@gmail.com (podpisany skan oferty)/ faksem na nr: 32/284 00 77 / pocztą / kurierem / dostarczona osobiście na adres siedziby Zamawiającego do dnia 16.04.2018 r. do godziny 12:00.
  2. Rozstrzygnięcie postępowania ofertowego planowane jest na dzień 17.04.2018r. a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostaną ogłoszone po godzinie 12:00
    w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zakładu, na stronie internetowej pod adresem https://bip.zgk.ozarowice.finn.pl . Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów publikując wynikna stronie internetowej pod adresem https://bip.zgk.ozarowice.finn.pl, poprzez wysłanie e-mailem / faksem / pocztą.

 

VIII. Kryterium wyboru oferty:

 

  1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: cena oferowana.
  2. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który spełni wszystkie wymogi zawarte w zapytaniu ofertowym oraz którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (najniższa cena ofertowa).

IX. ZAŁĄCZNIKI

Wzór formularza ofertowego.

Pliki do pobrania

09‑04‑2018 12:15:04
Dokumenty:
Plik pdf ZAPYTANIE OFERTOWE REMONT DACHU.pdf
09‑04‑2018 12:15:46
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
826KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc FORMULARZ OFERTOWY.doc
09‑04‑2018 12:15:46
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
27KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Krystyna Sidor , w dniu:  09‑04‑2018 12:10:24
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Krystyna Sidor
email: k.sidor@zgko.com.pl tel.:admin fax: 284 00 77 wew. 204
, w dniu:  09‑04‑2018 12:10:24
Data ostatniej aktualizacji:
09‑04‑2018 12:17:23
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie