Zapytanie cenowe na „Sprzedaż złomu pochodzącego z rozbiórki, z załadunkiem i transportem po stronie kupującego.”


Ożarowice, dn.10.02.2020 r.

 

DT.271-2.1/20

 

ZAPYTANIE CENOWE

 na sprzedaż złomu. 

 

  1. Sprzedającego:

        Zakład Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach, ul. Staszica 1, 42-625 Ożarowice.

 

  1. Przedmiot zamówienia:
  2. Zapraszam do złożenia oferty na :

„Sprzedaż złomu pochodzącego z rozbiórki, z załadunkiem i transportem po stronie kupującego. ”

  1. Tryb zamówienia:                                      
    Zarządzenie nr 13/2015 Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ożarowicachz dnia 23.07.2015 roku. Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości   szacunkowej nieprzekraczającej wyrażoną w złotych wartość progową 30 000 euro.
  2. Opis przedmiotu sprzedaży:
    Sprzedaż złomu, tzw. wsadowego w ilości około 20 ton, pochodzącego z rozbiórki  z załadunkiem i transportem po stronie kupującego. Obecne miejsce składowania znajduje się w Pyrzowicach przy ul. Transportowej. Po kontakcie telefonicznym istnieje możliwość wizyty w terenie.
  3. Termin realizacji zamówienia:
    Do dnia 31.03.2020r. Złom jest dostępny „od ręki”.
  4. Opis wymagań:
  • Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofert. 
  • Należy podać numer konta celem weryfikacji oferenta w „białej liście podatników”.

5.Termin i miejsce złożenia oferty:

 Formularz należy złożyć/przesłać do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach, ul. Staszica 1, 42-625 Ożarowice, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Sprzedaż złomu pochodzącego z rozbiórki, z załadunkiem i transportem we własnym zakresie ” lub na adres mailowy: sekretariat@zgko.com.pl

             Termin składania ofert : do godz. 12.00 do dnia 17.02.2020 r.

 

III. Wybór oferty

      1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: cena oferowana.
        Za cenę  oferty uważać się będzie cenę brutto (łącznie z należnym podatkiem VAT).

      2. Za najkorzystniejszą ofertę, spośród ofert, które nie zostaną odrzucone, zostanie uznana oferta o najwyższej cenie.

IV. Załączniki.

  • Wzór formularza ofertowego. Załącznik nr 1

V.         Inne  istotne  warunki  zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie, bez podawania przyczyn(również po złożeniu i rozpatrzeniu ofert). Zastosowany będzie mechanizm podzielnej  płatności na fakturze. Faktura zostanie wystawiona po zważeniu towaru.

 

Dyrektor ZGK w OŻAROWICACH
/-/mgr Jarosław PUSTKOWSKI

 

   Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13, pkt 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (w skrócie RODO) informuję, że:

  1. Administratorem Danych Osobowych jest Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej
    w Ożarowicach z siedzibą przy ul. Staszica  1, 42-625 Ożarowice;
  2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach ul. Staszica 1, 42-625 Ożarowice, iod@ug.ozarowice.pl;
  3.  Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu w celu przeprowadzenia postępowania  o udzielenie zamówienia publicznego pn. Sprzedaż złomu pochodzącego z rozbiórki, z załadunkiem i transportem w własnym zakresie.   Zamówienie nr DT.271.-2.1/20, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 30.000 euro, na podstawie art. 6 ust.1 lit c, Rozporządzenia (w przypadku zawarcia umowy) zgodnie regulaminem udzielania zamówień publicznych wprowadzonym zarządzeniem nr 13/2015 Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach z dnia 23.07.2015 roku.
  4. Podane przez Panią/Pana dane nie będą udostępniane innym odbiorcom niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa;
  5. Podane przez Panią/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  7. Przysługuje Pani/Panu prawo:
  • dostępu do treści swoich danych osobowych,
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
  • ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
  • przenoszenia swoich danych osobowych;

8. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22/860 70 86), gdy przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości złożenia oferty/wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;

10.Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.

 

 

                                                                                                   

 

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
272KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
17KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
456KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Krystyna Sidor
email: k.sidor@zgko.com.pl tel.:admin fax: 284 00 77 wew. 204
, w dniu:  10‑02‑2020 12:22:26
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Krystyna Sidor
email: k.sidor@zgko.com.pl tel.:admin fax: 284 00 77 wew. 204
, w dniu:  10‑02‑2020 12:22:26
Data ostatniej aktualizacji:
10‑02‑2020 13:12:10
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive