UNIEWAŻNIENIE w dniu 31.05.2019 r.Zapytania ofertowego na dobór, wykonanie projektu i zainstalowanie układu do kompensacji mocy biernej indukcyjnej i pojemnościowej w budynku Biurowca Małej i Średniej Przedsiębiorczościw Pyrzowicach ul. Centralna 5.


 

Zamawiający  unieważnia zapytanie ofertowe bez podawania przyczyn w dniu 31.05.2019r

 

Ożarowice, 27.05.2019r.

MŚP.ZGK.271.6.2019

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

o wartości od 1 000 euro do 15 000 euro

 

I. ZAMAWIAJĄCY                                   

Zakład Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach

ul. Staszica 1, 42-625 Ożarowice

Tel: 32/284-00-77

e-mail : biurowiecmsp@zgko.com.pl                                                                        

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.    Zapraszam do złożenia oferty na :

Dobór, wykonanie projektu i zainstalowanie układu do kompensacji mocy biernej indukcyjnej  i pojemnościowej w budynku Biurowca Małej i Średniej Przedsiębiorczości  w Pyrzowicach  ul. Centralna 5.

 

Zamówienie powinno obejmować:

Dobór, wykonanie projektu i montaż odpowiednich urządzeń do kompensacji energii biernej indukcyjnej i pojemnościowej wraz z wykonaniem i opracowaniem końcowych wyników pomiarów w formie raportu  z pomiarów.

Zamówienie udzielane na podstawie obowiązującego u Zamawiającego Zarządzenia nr 13/2015 Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach z dnia 23.07.2015 roku w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażoną w złotych wartość progową 30 000 euro.

2.    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Prace instalacyjne i pomiary powinny być przeprowadzone z należytą starannością przez zespół specjalistów dysponującymi odpowiednimi urządzeniami oraz systemem pomiarowym zapewniających wysoką jakość usługi. Wykonawca powinien przywrócić stan pierwotny budynku i zadbać o estetykę prac wykończeniowych.

Sposób zabudowy i montaż układu kompensacji mocy biernej należy uzgodnić z osobą odpowiedzialną za budynek. 

 

Informacje dodatkowe:

 

1.    Sprzęt będący przedmiotem zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa.

·         Urządzenie sterowane z 3 przekładników prądowych,

·         Urządzenie na dławikach kompensacyjnych z firmy ELHAND,

·         Kondensatory z firmy OLMEX,

·         Obudowa zewnętrzna termoutwardzalna.

2.    Wykonawca udzieli gwarancji na uzyskanie efektu kompensacji w stosunku do kosztów ponoszonych w okresie 5 miesięcy przed realizacją przedmiotu zamówienia od kolejnego okresu rozliczeniowego.

3.    Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na zamatowane urządzenia oraz jakość wykonanej usługi.

4.    Urządzenia muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.

5.    Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji użytkownika.

6.    Wszystkie urządzenia muszą być kompatybilne w ramach całego zestawu.

7.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.

8.    Zamawiający potwierdzi wykonanie przedmiotu zamówienia protokołem odbioru.

 

III. WIZJA LOKALNA

W celu ustalenia wszystkich kosztów niezbędnych do realizacji zamówienia zalecane jest przeprowadzenie wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie. Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie wizji lokalnej i  pytań do godziny 12.00 - jest:  Monika Duda 731 959 594.

 

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 14 dni od podpisania zlecenia.

 

V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1.    Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.

Oferta powinna być:

  •  opatrzona pieczątką firmową,
  • posiadać datę sporządzenia,
  • zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, adres e-mail, numer NIP,
  • podpisana czytelnie przez wykonawcę.

2.    Złożenie oferty jest jednoznaczne z tym, że Oferent jest związany ofertą do końca terminu jej ważności.

3.    Oferty muszą być ważne przez okres 30 dni od dnia przesłania ich Zamawiającemu.

4.    Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów za przygotowanie i przesłanie oferty.

5.    Wykonawca składając ofertę w odpowiedzi na zapytanie ofertowe jednocześnie poświadcza, że rozumie treść zapytania ofertowego i nie wnosi zastrzeżeń.

6.    Osoba kontaktowa w razie pytań : Monika Duda do godziny 12.00 - pod numer telefonu : 731 959 594.

 

VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1.    Oferta powinna być przekazana: pocztą elektroniczną na adres: biurowiecmsp@zgko.com.pl (podpisany skan oferty)/ faksem na nr: 32/284 00 77 / pocztą / kurierem / dostarczona osobiście na adres siedziby Zamawiającego do dnia 06.06.2019 r. do godziny 11:00.

2.    Rozstrzygnięcie postępowania ofertowego planowana jest na dzień 07.06.2019r. a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostaną ogłoszone po godzinie 12:00 w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zakładu, na stronie internetowej pod adresem https://bip.zgk.ozarowice.finn.pl . Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów publikując wynikna stronie internetowej pod adresem https://bip.zgk.ozarowice.finn.pl, poprzez wysłanie e-mailem / faksem / pocztą.

 

VII. Kryterium wyboru oferty:

  •   Optymalny dobór metod i środków służących osiągnięciu założonych celów-20%
  • Najniższa cena-80%,

VIII. ZAŁĄCZNIKI

1.    Wzór formularza ofertowego.

2.    Wynik z pomiarów i analizy parametrów układu elektroenergetycznego  w obiekcie Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Pyrzowicach z dnia 11.04.2019 r.

3.    Zestawienie faktur za okres:

15.12.2018-312.12.2018

01.01.2019-31.01.2019

01.02.2019-28.02.2019

01.03.2019-31.03.2019

01.04.2019-30.04.2019

4.    Klauzula informacyjna

IX INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie, bez podawania przyczyn(również po złożeniu i rozpatrzeniu ofert.)

 Dyrektor Zakłądu Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach
/-/ mgr Jarosław PUSTKOWSKI

Plik pdf Wzór umowy
28‑05‑2019 14:00:02
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,1MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Załącznik nr 3
28‑05‑2019 13:58:39
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
2,3MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Zapytanie ofertowe
28‑05‑2019 13:57:34
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,1MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
694KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Klauzula informacyjna
28‑05‑2019 13:50:17
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
392KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Formularz ofertowy
28‑05‑2019 13:46:12
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
371KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Krystyna Sidor , w dniu:  28‑05‑2019 13:34:40
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Krystyna Sidor
email: k.sidor@zgko.com.pl tel.:admin fax: 284 00 77 wew. 204
, w dniu:  28‑05‑2019 13:34:40
Data ostatniej aktualizacji:
29‑07‑2019 08:43:42
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive