Ożarowice 15.07.2019r.
MŚP.ZGK.271.8.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE BIUROWIEC
o wartości od 1 000 euro do 15 000 euro
I. ZAMAWIAJĄCY
Zakład Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach
ul. Staszica 1, 42-625 Ożarowice
Tel: 32/284-00-77
e-mail : biurowiecmsp@zgko.com.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Zapraszam do złożenia oferty na : Wykonanie przeglądu, w razie potrzeby napraw oraz regulacji drzwi przeciwpożarowych zamontowanych w Biurowcu Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Pyrzowicach (42-625 ) przy ul. Centralnej 5.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu, w razie potrzeby napraw oraz regulacji drzwi przeciwpożarowych zamontowanych w Biurowcu Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Pyrzowicach (42-625 ) przy ul. Centralnej 5. Zamówienie udzielane na podstawie obowiązującego u Zamawiającego Zarządzenia nr 13/2015 Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach z dnia 23.07.2015 roku w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażoną w złotych wartość progową 30 000 euro.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Wykonanie przeglądu, w razie potrzeby napraw oraz regulacji drzwi przeciwpożarowych zamontowanych
w Biurowcu Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Pyrzowicach (42-625 ) przy ul. Centralnej 5 – około 15 sztuk.
2. Wykonawca winien zapoznać się przed złożeniem oferty z przedmiotem zamówienia dokonując wizji lokalnej.
3. Z Wykonanych czynności należy spisać protokół z potwierdzeniem wykonania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami (należy wyszczególnić zakres prac dla każdych drzwi oddzielnie).
4. Wykonawca udzieli 24-ro miesięcznej gwarancji na zamontowane podczas wykonywanych robót elementy wyposażenia drzwi oraz na wykonane prace.
Informacje dodatkowe
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 14 dni od podpisania umowy.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, adres e-mail, numer NIP,
- podpisana czytelnie przez wykonawcę.
2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z tym, że Oferent jest związany ofertą do końca terminu jej ważności.
3. Oferty muszą być ważne przez okres 30 dni od dnia przesłania ich Zamawiającemu.
4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów za przygotowanie i przesłanie oferty.
5. Wykonawca składając ofertę w odpowiedzi na zapytanie ofertowe jednocześnie poświadcza, że rozumie treść zapytania ofertowego i nie wnosi zastrzeżeń.
6. Osoba kontaktowa w razie pytań do godz.12.00 : Monika Duda 731 959 594.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być przekazana: pocztą elektroniczną na adres: biurowiecmsp@zgko.com.pl
(podpisany skan oferty)/ faksem na nr: 32/284 00 77 / pocztą / kurierem / dostarczona osobiście na adres siedziby Zamawiającego do dnia 31.07.2019 r. do godziny 10:00.
2. Rozstrzygnięcie postępowania ofertowego planowana jest na dzień 02.08.2019 r. a wyniki
i wybór najkorzystniejszej oferty zostaną ogłoszone po godzinie 10:00 w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zakładu, na stronie internetowej pod adresem https://bip.zgk.ozarowice.finn.pl . Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów publikując wynik
na stronie internetowej pod adresem https://bip.zgk.ozarowice.finn.pl, poprzez wysłanie
e-mailem / faksem / pocztą.
VII. Kryterium wyboru oferty: Najniższa cena.
VIII. ZAŁĄCZNIKI
1. Wzór formularza ofertowego
2. Wzór umowy
IX INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia lub unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie, bez podawania przyczyn (również po złożeniu i rozpatrzeniu ofert.)
X INFORMACJE KOŃCOWE
Zgodnie z art. 13, pkt 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (w skrócie RODO) informuję, że:
1. Administratorem Danych Osobowych jest Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej
w Ożarowicach z siedzibą przy ul. Staszica 1, 42-625 Ożarowice;
2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach ul. Staszica 1, 42-625 Ożarowice, iod@ug.ozarowice.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn „Wykonanie przeglądu, w razie potrzeby napraw oraz regulacji drzwi przeciwpożarowych zamontowanych w Biurowcu Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Pyrzowicach (42-625 ) przy ul. Centralnej 5 nr MŚP. ZGK271.8.2019 z dnia 15.07.2019. ”, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 30.000 euro, na podstawie art. 6 ust.1 lit c, Rozporządzenia (w przypadku zawarcia umowy) zgodnie regulaminem udzielania zamówień publicznych wprowadzonym zarządzeniem nr 13/2015 Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach z dnia 23.07.2015 roku.
4. Podane przez Panią/Pana dane nie będą udostępniane innym odbiorcom niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa;
5. Podane przez Panią/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7. Przysługuje Pani/Panu prawo:
· dostępu do treści swoich danych osobowych,
· sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
· ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
· przenoszenia swoich danych osobowych;
8. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres:
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22/860 70 86), gdy przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości złożenia oferty/wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.
Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Ożarowicach
/-/mgr Jarosław PUSTKOWSKI